Nowe miejsce jest zdecydowanie bardziej komfortowe i przestronne, a przede wszystkim dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Punkt znajduje się na parterze budynku, więc można do niego wygodnie wjechać wózkiem inwalidzkim czy z wózkiem dziecięcym. W nowym miejscu przewidziano także Kącik Małego Klienta i pokój dla opiekuna z dzieckiem.
Podstawowe informacje o tym jako poruszać się po systemie opieki zdrowotnej uzyskamy także pod bezpłatnym, całodobowym numerem infolinii 800 190 590.
Sprawy, które można u załatwić w punkcie:
- uzyskać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
- potwierdzić Profil Zaufany;
- podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
- zweryfikować ubezpieczenie zdrowotne;
- potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
- uzyskać podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym, Narodowym Programie Szczepień i aktualnych wytycznych związanych z zapisem na szczepienia
Najbardziej samotny człowiek na świecie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?