Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Jelenia Góra. Nowy rzecznik praw konsumenta

Alina Gierak
Jelenia Góra. Zmienił się rzecznik praw konsumenta w Jeleniej Górze. Jadwigę Reder Sadowską zastąpiła Dominika Jagielska

Jelenia Góra.Nowa rzeczniczka jest pracownikiem urzędu miasta z długim doświadczeniem. W przeszłości kierowała m.in. pracami w Centrum Obsługi Mieszkańców.
Zadaniem Miejskiego Rzecznika Konsumentów jest pomoc mieszkańcom w sprawach konsumenckich, np. przy reklamacjach wadliwego towaru albo rozwiązywaniu niekorzystnych umów. Telefon do Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Jeleniej Górze: 75 75 46 110, mail: [email protected].

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na jeleniagora.naszemiasto.pl Nasze Miasto