89,44 proc. respondentów stwierdziło, że są usatysfakcjonowani jakością obsługi w Urzędzie Miasta, 3,05 proc. wyraziło swoją dezaprobatę, a 7,51 proc. uchyliło się od udzielenia odpowiedzi na pytania. Bardzo się cieszę z tego wyniku i z faktu, że teraz było znacznie więcej ankietowanych niż w poprzednim roku - mówi Ryszard Nowak, prezydent Nowego Sącza. - To dobrze, że tylu z nich pozytywnie ocenia pracę urzędników. Wynika z tego, że wprowadzane przez nas systemy jakości spełniają swoją rolę. Badani wskazali, że oczekują zmian głównie w zakresie poprawy warunków lokalowych dotyczących między innymi umieszczenia wydziałów w jednym miejscu. - To znacznie ułatwiłoby im załatwianie spraw w urzędzie - mówi 56-letnia pani Aneta z Nowego Sącza. - Przydałoby się też, żeby zlikwidować bariery architektoniczne w budynkach, w których mieszczą się wydziały urzędu.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?