Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Sprawdzili stopień ich zadowolenia

Maria Olszowska
Właśnie podsumowano wyniki tegorocznej edycji badań zadowolenia mieszkańców z usług świadczonych przez Urząd Miasta Nowego Sącza. Ankietowani wypowiadali się nie tylko na temat jakości usług, ale też wyrażali opinie dotyczące kompetencji, kultury osobistej i etyki zawodowej urzędników, dostępności informacji o świadczonych usługach oraz warunków lokalowych i wyposażenia urzędu. Nie bez znaczenia były również opinie związane z usprawnieniem pracy urzędu. W badaniach wzięło udział 919 osób, co stanowi około 1,11 procent populacji miasta.

89,44 proc. respondentów stwierdziło, że są usatysfakcjonowani jakością obsługi w Urzędzie Miasta, 3,05 proc. wyraziło swoją dezaprobatę, a 7,51 proc. uchyliło się od udzielenia odpowiedzi na pytania. Bardzo się cieszę z tego wyniku i z faktu, że teraz było znacznie więcej ankietowanych niż w poprzednim roku - mówi Ryszard Nowak, prezydent Nowego Sącza. - To dobrze, że tylu z nich pozytywnie ocenia pracę urzędników. Wynika z tego, że wprowadzane przez nas systemy jakości spełniają swoją rolę. Badani wskazali, że oczekują zmian głównie w zakresie poprawy warunków lokalowych dotyczących między innymi umieszczenia wydziałów w jednym miejscu. - To znacznie ułatwiłoby im załatwianie spraw w urzędzie - mówi 56-letnia pani Aneta z Nowego Sącza. - Przydałoby się też, żeby zlikwidować bariery architektoniczne w budynkach, w których mieszczą się wydziały urzędu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Sprawdzili stopień ich zadowolenia - Warszawa Nasze Miasto

Wróć na klodzko.naszemiasto.pl Nasze Miasto