Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Sudety wyróżnione w innowacyjnej kampanii Poland Soul Travel w Austrii i Szwajcarii

Damian Bednarz
Damian Bednarz
Widok na Pasterkę
Widok na Pasterkę Damian Bednarz
Region Sudetów i Dolnego Śląska został częścią kampanii Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej promującej turystykę slow w naszym kraju. Odbiorcami „Poland Soul Travel” są Austriacy i Szwajcarzy, którzy mają okazję przekonać się o pięknie tego zakątka Polski i dowiedzieć się więcej o jego walorach turystycznych.

Kampania Poland Soul Travel, która wystartowała w marcu, poza Sudetami, podkreśla przyrodnicze i kulturowe skarby również innych regionów: Beskidu Niskiego, Kaszub, Podlasia i Górnego Śląska. Przewodnikami po każdym z nich są gospodarze wybranych gospodarstw agroturystycznych, którzy z zaangażowaniem i wiedzą opowiadają o swojej okolicy. - Turystyka w stylu slow stała się w ostatnim czasie dużym trendem. Zmęczenie życiem na pełnych obrotach sprawia, że ludzie chcą odpocząć w miejscach cichych, spokojnych, pośród natury. Kampania Poland Soul Travel ma pokazać, że Sudety również są miejscem, w którym można się zresetować, a przy tym - podziwiać piękno tutejszej natury - mówi o kampanii dyrektor ZOPOT w Wiedniu, Marcin Płachno.

Zajrzyj do naszej galerii zobacz, jak piękne są Sudety o każdej porze roku:

Poland Soul Travel wyróżnia Sudety jako miejsce z niezwykłą przyrodą, idealnymi warunkami do uprawiania sportów, wyjątkową historią, niespotykanymi nigdzie indziej zabytkami, pysznym jedzeniem i uroczymi pensjonatami tworzonymi z miłością, zwłaszcza gospodarstwami agroturystycznymi. Kampania oferuje specjalne trasy zwiedzania wraz z opisami miejsc i zaleceniami dotyczącymi aktywności w wybranych regionach. Prezentuje historię właścicieli pensjonatu „Kwieci” w Kwieciszowicach, a także przybliża takie miejsca, jak Izerski Park Ciemnego Nieba, domy tyrolskie w Mysłakowicach czy pałac w Wojanowie.

Poland Soul Travel pokazuje też Austriakom i Szwajcarom kulturę i kuchnię sudecką, a także zachęca do aktywności, podsuwając pomysły m.in. na wycieczki rowerowe po szlakach Karkonoszy, wyprawy kajakowe na rzece Bóbr czy narciarskie szusy na stokach Szrenicy. Promocja kampanii odbywa się poprzez dedykowany landing page www.polandsoultravel.com oraz media społecznościowe (Facebook, Instagram, TikTok) i kampanie digitalowe. Do tej pory dotarła ona do ponad miliona użytkowników. Punktem zwieńczającym projekt są wizyty dziennikarzy i blogerów podróżniczych z Austrii i Szwajcarii w gospodarstwach agroturystycznych w kolejnych regionach. Projekt potrwa do końca tego roku.

Za realizację kampanii odpowiada Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej z siedzibą w Wiedniu pod przewodnictwem dyrektora Marcina Płachno. Współautorem koncepcji i jej kuratorem jest Krzysztof Żwirski, koordynacją projektu zajęła się Agnieszka Kiewicz. Za media społecznościowe i działania Public Relations odpowiada agencja Olive Media, a za kampanię digitalową Orange Juice.

Pozytywny odbiór kampanii sprawił, że pomysłodawcy projektu zdecydowali się na jego kontynuację. W 2023 roku “Poland Soul Travel” zaprezentuje mieszkańcom Austrii i Szwajcarii kolejne magiczne miejsca Polski - kraju z duszą.

Zajrzyj do naszej galerii zobacz, jak piękne są Sudety o każdej porze roku:

Widok na Pasterkę

Sudety wyróżnione w innowacyjnej kampanii Poland Soul Travel...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Rowerem przez Mierzeję Wiślaną. Od przekopu do granicy w Piaskach

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na klodzko.naszemiasto.pl Nasze Miasto