Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

W gminie Kłodzko usunięto 59 ton azbestu

OPRAC.:
Damian Bednarz
Damian Bednarz
fot. Archiwum Polska Press (zdj. ilustracyjne)
Na początku września w gminie Kłodzko zakończył się program usuwania azbestu. Całkowity koszt tego przedsięwzięcia wyniósł ponad 27 tysięcy złotych, a kwota dofinansowania wyniosła ponad 18 tysięcy. W sumie wywieziono ponad 59 ton wyrobów zawierających azbest.

Każdy mieszkaniec gminy, który chciał pozbyć się odpadów zawierających azbest, mógł złożyć wniosek o ich odbiór ze swojej nieruchomości. Odpady należało przygotować do transportu do 30 sierpnia. Firma, wybrana w ramach postępowania, odbierała odpady z nieruchomości w dwóch turach, przetransportowała je i przekazała do miejsca ich unieszkodliwienia.

W sumie odebrano od mieszkańców ponad 59 ton wyrobów zawierających azbest. Zadanie zostało realizowane przy udziale środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu w ramach „Ogólnopolskiego programu finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” na rok 2020.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na klodzko.naszemiasto.pl Nasze Miasto