Każdy mieszkaniec gminy, który chciał pozbyć się odpadów zawierających azbest, mógł złożyć wniosek o ich odbiór ze swojej nieruchomości. Odpady należało przygotować do transportu do 30 sierpnia. Firma, wybrana w ramach postępowania, odbierała odpady z nieruchomości w dwóch turach, przetransportowała je i przekazała do miejsca ich unieszkodliwienia.
W sumie odebrano od mieszkańców ponad 59 ton wyrobów zawierających azbest. Zadanie zostało realizowane przy udziale środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu w ramach „Ogólnopolskiego programu finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” na rok 2020.
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?