Zobacz: Śpiewająca kupa chce Ci coś powiedzieć [wideo]
Jurorzy oceniali kreację, działania komunikacyjne i efektywność kampanii. Najlepszą kampanią organizacji pozarządowych okrzyknięto "Bardzo Dobre Maniery" Polskiego Czerwonego Krzyża. Doceniono ją za prosty i precyzyjny przekaz.
Tytuł Kampanii Społecznej Roku w kategorii kampanie lokalne odebrali ex aequo Spartanie Dzieciom za „Spartanie Dzieciom – Biegniemy dla Stasia” oraz Fundacja Zmiana za pomysł na akcję popularyzacyjną "Książki w pudle", czyli kampanie "Majewskich posadzili".
W kategorii kampanie firm zwyciężyła kampania "Ciśnienie na życie", która zachęca do regularnych badań ciśnienia krwi. Nagrodę za marketing zaangażowany społecznie odebrała kampania „Paka dla bezdomniaka”, która propaguje pomoc bezdomnym zwierzętom.
W gronie zwycięzców znalazła się także kampania 1% Fundacji Hospicyjnej „Ta reklama jest zrobiona dla pieniędzy”. Jej hasłem jest przekształcony cytat z piosenki „Mamona” zespołu Republika.
Internauci także mogli oceniać akcje społeczne. Za najlepszą kampanię w kategorii akcje zaangażowane społecznie wygrała kampania motopomocni.pl.
Jury nie przyznało nagrody w kategoriach: kampanie instytucji publicznych i kampanie o tematyce zdrowotnej.
Nasze serca, podobnie jak serca jurorów oceniających w kategorii świat skradła kampania hiszpańskiej fundacji ANAR. Ma ona na celu pomoc dzieciom bitym i maltretowanym. Jak działa na odbiorce? Sami zobaczcie.
Zwycięzcy:
**
Kampanie organizacji pozarządowych: **"Bardzo Dobre Maniery"
nadawca - Polski Czerwony Krzyż, wykonawca - Cheil Polska
Kampanie lokalne: "Spartanie Dzieciom - Biegniemy dla Stasia"
nadawca - Spartanie Dzieciom, wykonawca - Partner of Promotion/Majewskich "Posadzili"
nadawca - Fundacja Zmiana, wykonawca - LokaLove
Kampanie 1%: "Ta reklama jest zrobiona dla pieniędzy"
nadawca - Fundacja Hospicyjna, wykonawca - Mr. Bloom
Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm: "Ciśnienie na życie"
nadawca - Polfa Warszawa Grupa Polpharma, wykonawca: Telescope, Procontent
Marketing zaangażowany społecznie (CRM): "Paka dla Bezdomniaka"
nadawca: Fundacja VIVA! Akcja dla zwierząt oraz Keko.pl, wykonawca: AtomClick
Świat: "Sólo para niños"
nadawca: Fundación ANAR, wykonawca: Grey Spain, kraj: Hiszpania
Akcje zaangażowane społecznie: "Motopomocni.pl"
Wyróżnieni:
Kampanie organizacji pozarządowych: "Nie mażę się, ale marzę o..."
Kampanie instytucji publicznych: "The Most Wanted App"
Kampanie lokalne: "Przyjaciół się nie wyrzuca"
Kampanie o tematyce zdrowotnej: "Rak. To się leczy!"
Kampanie 1%: "Pieniądze mogą pokonać raka"
Wyróżnienie specjalne Jury: "Tata Julki"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?