W budynku przy ul. Wyspiańskiego 2K przygotowane i wstępnie wyposażone zostało pomieszczenie pod siedzibę Terenowego Punktu Paszportowego.
- Obecnie czekamy na ofertę z Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych na zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego. Oczekujemy również na zlecenie przez Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu, wykonania dedykowanego łącza internetowego do planowanej siedziby Terenowego Punktu Paszportowego w Kłodzku. Zlecenie wykonania łącza przez DUW jest warunkiem koniecznym do rozpoczęcia procesu rekrutacji pracowników, a następnie ich przeszkolenia w Oddziale Zamiejscowym DUW w Wałbrzychu - czytamy na stronie Starostwa Powiatowego w Kłodzku.
Jak informują przedstawiciele Starostwa Powiatowego w Kłodzku, uruchomienie Terenowego Punktu Paszportowego będzie możliwe po podpisaniu przez wojewodę porozumienia z powiatem kłodzkim, a takie będzie możliwe po „uzbrojeniu” siedziby w niezbędne łącza i sprzęt.
W biurze paszportowym w Kłodzku będzie pracowało dwóch pracowników. Czynne będzie ono w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Kłodzku, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30.
Polskie skarby UNESCO: Odkryj 5 wyjątkowych miejsc
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?